Jag hade beställ regn idag...

Men icke!! Grannen, Janne hade beställt uppehåll så jag fick vackert vattna hela stora gräsmattan idag igen. Måste köpa en vattenspridare när lönen kommer! Annars har jag tillbringat dagen i blomrabatterna och rivit upp Skilla. Så nu kan jag äntligen stryka en sak på min Att göra lista :) I morgon blir det trädgårdslandet, eller måla Julias stuga.
Jag borde ha sprungit idag för jag hoppade det igår och åkte till Gimo och simmade istället. Det får bli i morgon!! Nästa vårruset är ju måndag 1 juni. Vill vara liiite tränad tills dess. Ulla påstår att vi ska göra en bättre tid då. Hjälp!!
David har åkt på lan i Uppsala med tusen andra svettiga tonårsgrabbar, i Allianshallen. Att dom pallar??? Dom sitter i två dygn i sträck vid sina datorer och bara spelar. Hoppas att han någon gång på dessa 48 timmar går ut och hämtar lite syre och dagsljus... Beundransvärt är det iaf...
Julia är på fest hos Owenius och Adrian är hos Görgen. Så nu är det bara att krypa i säng ;)
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0