Jaha, nu är man blodgivare då..

...men inte den tuffaste av dom alla. Jag svimmade fast jag låg på britsen, med fötterna upp och huvudet ner. Dom fick badda pannan och mata mig med juice och vatten... Jo då så att... ...Jag blev kvar där i femtio minuter innan jag kunde gå därifrån :) Tur att det är fyra månader kvar till nästa gång. Dom snor ju 4,5 dl blod och jag som knappt har ett tryck över 100.. David som satt och väntade på mig såg alla andra komma och gå på sisådär en kvart. Han undrade vad sjutton jag höll på med :)
Sen bar det iaf iväg till Uppsala för att köpa kostym till David som ska gå på bal på fredag. Jag och Julia hade riktigt roligt, David såg inte så där jätte bekväm ut när han skulle ha på sig byxor (och då menar jag att dra upp dom ovanför kalsongkanten), skjorta, kavaj och slips :D  Men han blev så fin så fin!! Efter det hade han ledsnat på shopping och satte sig på bussen hem till Öregrund. Jag och Julia hade lite kvar på listan så vi kom inte hem förrän på kvällskvisten. Var tvungna att irra oss in på IKEA också.(gillar verkligen inte den affären längre)  Jag hade tydligen inte satt fast sondslangen ordentligt i går kväll, så pumpen hade sondat ut 500 ml välling i Adrians säng. Det var bara att köra madrassen till tippen i morse :(  och köpa en ny idag... Typiskt!!
Synd på det underbara vädret också, att springa i stan en hel dag.. Men i morrn hoppas jag på att kunna börja med båten! Den ska tvättas, rubbas och vaxas (säger chefen) innan den får gå i sjön.. 
Hej svejs alla mina vänner :)

fikapaus...


Julia :)
 

Kommentarer
Postat av: Åsa Thiger

Så fina ni är båda två! :)



Kramar!

2009-05-26 @ 15:11:08
URL: http://thigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0