Leka är livet!!

Iallafall när man är fyra år och heter Adrian Andersson.. Vi hann knappt få i oss frukosten förrän Emil ringde. Adrian blir så glad så han vet inte till sig :) En sån stor kille som Emil vill leka.. Det är coolt! Emil säger Tja i telefonen. Adrian kan inte säga Tja, så det blir Ha. Men vad gör väl det. - Jag kan inte säga Ha så det blir Ha, men Emil förstår iallafall vad jag säger talar Adrian lyckligt om :) Ååååå vad det gör gott i mammahjärtat när ens barn är glada!! 
Emil och Adrian lekte ett par timmar, sen var det dags för Emil att åka hem och äta lunch. Han kom aldrig tillbaka, men då kom grannen Hampus och tog över istället. Det gick riktigt bra faktiskt. Brukar bli lite si och så med det annars. Klockan sex fick jag in gossen!! Inte ren, men väldigt väldigt trött. En dusch och en flaska välling ,sen slog han igen sina blå!
Själv har jag legat på alla fyra i jordgubbslandet idag. Vet inte om jag kommer att komma ur sängen i morgon bitti :0  Min rygg säger lite ifrån, men vad gör man när man inte har någon trädgårdsmästare..?? Funderar på att kanske anställa en tjugofemåring med magrutor eller nåt :) Då kanske han kunde diska också..? Dream on, dream on :D
Julia jobbade i glassbaren idag så vi tog en snabbsväng ner dit för att gratisäta lite. Gott! Adrian tog en kula chokladglass i en strut. När han skulle gå ut och sätta sig med Hampus och Hanna så ramlar (såklart) kulan ur struten. Men vad gör det? Han tar upp den och trycker dit den igen :) Ungefär som när jag var liten och kommer in till mamma glatt tuggande på ett tuggummi. Mamma frågar var jag fått det ifrån. Hitta på gatan säger jag lyckligt.. (Och det var ju inte ett obegagnat kan jag förtälja) Mums!!
Nej, nu är det dags att ta itu med middagsdisken( ingen tjugofemåring här ännu som sagt) och sen hänga lite tvätt...
Hej Svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0