Snart kan vi sjösätta :)

Nu börjar båten bli riktigt fin ska ni veta!! Jag klev upp klockan sju i morse och gick ut med rubbingflaskan i högsta hugg!! Jag hann halva båten innan det var dags att göra sig klar för att åka till Enköping och vara med på lilla Mejas dop. Jag tackar den som uppfann ACn också!! Det var ju riktigt hett idag! Adrian var så duktig i kyrkan. Satt som ett ljus och bara tittade (jo, det var Adrian. Jag lovar) Allt flöt på som det skulle och vi fick god tårta :) På vägen hem sjöng Adrian för full hals, både Madicken, Pippi och Emil. Julia fick lite dampanfall, men annars gick det också bra.
Nu har jag suttit vid datorn och lagt över alla bilder så det får bli en liiiten blogg i kväll. Har inte sett nåt väder för i morrn heller, men jag får inte glömma att göra lönerna!!!! Sent ute denna månad.. Skulle hellre göra klart båten och få i den i sjön, men men

Familjen Andersson-Thiger



mamman och ungen :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Vad snygga ni är....Väldigt fin bild av dig och julia. Vore jag du så skulle jag förstora den.

vi hörs kram jessica.

2009-06-01 @ 08:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0