Tack för att ni finns...

Ja, nåt vettigt sa han ju iaf prästen idag. Tack för att ni finns.. Och det vill jag säga till Er mina nära och kära. Var ni än bor eller är.. Jag är så glad för att ni finns.
Idag har vi sagt adjö till Harald. Det var en fin stund i kyrkan. Många fina blommor. Jag är så glad och tacksam för att jag fick förmånen att lära känna den fina och roliga Harald. Jag var dit flera gånger i veckan under ett års tid. Tänk om jag bara kunde återberätta nån liten rolig episod han berättade för mig. Det går inte. Harald berättade allt på sitt eget sätt.. Jag sa ofta det till honom, att du borde skriva en bok, om allt du gjort och varit med om. Då skrattade han och sa - nej, för faan, då skulle dom sy in en direkt :) Ja, han var en härlig människa Harald! Skönt för honom att äntligen få träffa Margit igen. Det såg han fram emot. Sov Gott nu Harald...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0