Ute och slarvade igår :o

Jo, min man bjöd ut mig på mat! Tro det eller ej!! När vi ätit gott gick vi vidare hem till Jocke och Anniki och där fick vi öl och vin. Var nog inte hemma förrän vid ett halv två.. En jätte trevlig kväll :) Rulle skulle ju dessvärre upp och jobba på crosstävling i morse, men jag vaknade inte förrän 10.30!!!!! Så länge har jag inte sovit på flera år kan jag meddela. Så den här dagen har gått fort. Skyll mig själv. Jag hann iaf vattna gräsfröna och rensa en rabatt idag...  I kväll blir det väl eurovisionslagerfestivalen (heter det så??) och bada tunna. David har dragit till Östhammar och Julia och Matilda tog cyklarna och drog dit dom med. I morgon kommer gossen vid elva tiden. Längtar efter honom nu.. Alla ungarna våra utspridda... Konstig ordföljd det blev, men nu ska mannen min ha datorn så jag får vackert sluta.
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0