Vad har hänt idag då??

Alltså, inte mycket vettigt gjort idag är jag rädd. Det är inte så lätt när vår lilla prins befinner sig på hemmaplan. Hämtade David i Östhammar. Jag behöver aldrig köra bil längre känns det som. Julia sitter alltid bakom ratten och jag filar naglarna(om jag hade haft några) eller nåt. Hon är ju hur duktig som helst. Kör bil som hon inte gjort nåt annat. Lite väl mycket fula ord fortfarande kanske. Helt plötsligt känns det som om fotgängare, cyklister och andra bilar inte har ute att göra. Precis som om hon gått eller cyklat exemplariskt förut? :)  Hon tyckte t.ex att fotgängarna kunde gå på höger sida. Jag förklarade att det var för att dom skulle kunna ha ögonkontakt med henne då hon kommer körande och kunna gå åt sidan eller nåt. Men varför tycker du det då frågar ju jag väldigt pedagogiskt. - För då slipper jag se vem jag kör på... :) Jodå, hon skojade förstås, men ändå... Suck! Hon har också börjat räkna ut att hon kan tjäna en massa pengar i framtiden på att bli fylle-schaffis. Vi hämtade faster Anna efter en vinprovning i Forsmark i torsdags. Då talade hon om för henne att hon kunde skjutsa Razze sen när han ska ut och supa.. Anna såg ut som en fågelholk eller nåt.  Man kanske inte behöver var ärlig..
Sen var vi ner till farmor en sväng. Hon hade faktiskt fyllt år i torsdags. Grattis farmor :) Satt en stund på altanen, men när det nästan bara var en våt fläck kvar av oss, trampade vi hemåt igen. Så himla varmt och fint väder idag :) Åkte ner till Jessicas butik, Gränden och hämtade ett jättefint blomsterarrangemang som vi ska ha med oss på dopet imorrn. Sen, resten av dagen och kvällen lekte Adrian med syssling Tim som är hos sin morfar Lolle och hälsar på. Finns nog ingen som är så glad som Adrian när han får leka!! Han kan verkligen konsten att leka. Spelar ingen roll om det är med mormor som är 66 år, Emil 9, eller Theodor snart 3 år.  Han är så otroligt snäll mot alla sina vänner. Aldrig dum och ska ha och ta allt. Han delar med sig och ger gärna bort både det ena och det andra. Sånt gör gott i mammahjärtat :)


Adrian har hittat ett sår som måste plåstras om!! MAAAMMAAAAA!! Kooom hiit! Tim har ett sååååår!! HÄMTA PLÅSTER!!!!!!! Oj Oj Oj, stackars dej...


Att leka med vatten är kul :)


Lite smutsig, bäst jag tvättar mig...


Klart att polarn får åka med!!



Men ska man åka fort är det bäst att åka själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0