Vårruset idag :)

Ja, häromdan var det ko-utsläpp och idag vårrus. Vad är egentligen skillnaden?? Det är ungefär samma sak! En massa kärringar som skenar på :) Jag hade Julia och Matilda med mig som privat fotograf och hejaklack. Förresten hade jag ju med det också privat chaufför fram och tillbaka:) Vi åkte in lite tidigare och gjorde stan ett par timmar först. Sen bar det iväg ut till högskolan där starten går ifrån. Kallt som tusan var det, men vi klarade oss från regnet iaf. Skönt. Det gick riktigt bra att springa faktiskt. 31 minuter tog det. Eftersom vi hade fixat ett lag i år dessutom så fick vi en picknick-kasse med en masssa godsaker. Det smakade gott efteråt :) Nä, nu ropar John Blund att det är dags att sova!!
lite mat på stan
Lite mat på stan före..


Jag och kompis Ulla


Plus-Sverker och Peter Siepen


Uppvärmning, ca 7000 tjejer :)


Mååååål  :D

Kommentarer
Postat av: jessica

Hurt bulle där....Bra kämpat.

kram jessica.

2009-05-19 @ 09:11:20
Postat av: Ulla Åberg

Vi såg ju otroligt taggade ut innan iallafall. 31 min det slår vi nästa gång i Uppsala.

2009-05-19 @ 12:40:46
Postat av: Lise

Atans vad fin du är och DUKTIG!

2009-05-19 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0