Vi rustar för kalas :)

Ja, igår var det arbetsläger på Brunnsgatan 7. Vi målade och snickrade så svetten rann! Nu är det Julias stuga vi vill se klar. Målet var ju innan sommaren, men jag är rädd för att det få bli sommar till hösten istället då.. Eller kan man inte skjuta upp årstiderna på det viset?? nähä nä..
Gossen våran kom hem på kvällskvisten igår och då stannade såklart all annan aktivitet. Idag for vi in till Östhammar. Jag, Julia och Adrian, för att hitta en födelsedagspresent till vår blivande fyraåring. Jag fick släppa av barnen i lekparken för att dra till Granngården och köpa en traktor.  Vi inhandlade lite tårtingredienser också, så i morrn blir det kalas för hela slanten :) Adrian hade kompis här i eftermiddag. Snacka om Grabbarna Grus :D  Dom är för söta dom två :) Inte så rena heller när dagen var slut, men vad gör väl det? :) Vi drog ner till glassbaren och premiärköpte mjukglass.Det var Julia och Emma som jobbade. Det var direkt smockfullt med folk där när vi kom, men det brydde sig inte Adrian och Philip om. Dom kryssade sig fram mellan alla människor och ropade på Julia :) 
Gossen var iaf totalt färdig när vi kom hem från glassköpet och slocknade på soffan kl 16.45!! Oj, vad syyynd att det är Rulles natt :O
Gokväll alla söta och rara :)Här jobbas det för fullt!!

Kommentarer
Postat av: jessica

Ge adrian en grattis kram imorgon bitti från oss.

Vi ses på eftermiddagen.

Kram jessica

2009-05-02 @ 20:51:17
Postat av: Lise

Tänk att lillkillen redan blivit så stor!

Amalia frågade här om dagen: vart tog Adrian vägen? Är han i skolan?

Skicka en stor grattis kram från mig och Amalia till snyggingen.

/Lise



2009-05-03 @ 11:28:15
Postat av: Pia

Ja det är ju kalas!! Hoppas det går bra att jag dyker upp ngt i v..? Vad fin stugan börjar bli!!! Ni är så duktiga!!! Hoppas du mår bra efter din sk "hälsoresa"! För mig lät det som värsta träningslägret!!? Fast coolt att det passar dig vännen! Höres i veckan!! Kram kram! Ps jag e ledig må-ti och to-fre om det är ngt jag kan göra!

2009-05-04 @ 11:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0