Yes!!!!

Hoppade ur sängen i morse och sprang 4 km :) Känns kanon! Mamma och jag tog en sväng på stan och förnyade våra lottorader, så nu mina vänner åker vi snart alla på en låååång resa till solen. Jag bjuder ALLA när jag vunnit mina 3-110 miljoner kronor. Det ska bli sååå kul :) Längtar så!  Och är det något annat ni lider brist på så säg bara till! :D Sicka betalar!!!
Ja ja iallafall så...Lillprinsen våran kom hem vid 18 tiden och han var på ett strålande humör :) Det märks att han har det så bra hos Edvardssons! Munnen går i ett på honom. Görgen sa att han hade att brås på. Ingen aning om vad han menar faktiskt . Han blev ännu gladare när Jessica, Sören(numera fluortanten, insider skämt) Emil och Albin kom och hälsade på. David var ju inte hemma, så han fick ha storkillarna helt för sig själv. Kan ju berott på att han bjöd på chips, men vad faan. Är det svårt att få polare, köp dom bara :) Allt är tillåtet! Julia och jag skulle förstås göra oss till och bjuda på chokladmousse, men av någon anledning så blev det nog dubbelt av mjölken och hälften av pulvret( ja, det var från påse, vad trodde du??) Så nu kan ju kanske David dricka det istället för oboy i morrn när han kommer hem, eller va?
Men guuuud, är klockan så där mycket?? Så länge får inte jag va uppe!
Godnatt

Just ja. Vill bara ge ett litet smakprov på min dotters roliga humor :
Katt åt stol, satt i halsen
Katt åt glödlampa, lös i magen
Katt åt kasse, sket på´se

Kommentarer
Postat av: jessica

Tack för en rolig fika stund.Flourtanten finns fortfarande kvar......Undrar när klippning sker.

Vi hörs.

kram jessica

2009-05-23 @ 09:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0