Adrian och jag har varit på visit :)

Jaha! Ikväll var vi bjudna hem till Camilla och Philip på fika. När jag berättade om inbjudan för Adrian så frågade han om man inte fick leka då. Bara fika? Nää.. :) Dom leker bara så himla högt våra gossar. Det liksom ringer fortfarande i mina öron, fast vi varit hemma i tre timmar nu.
Philip gillar att fika mer än vad Adrian gör. Tillslut ledsnade Adrian på att Philip aldrig gick från bordet, lägger armarna i kors och säger: När barn har främmande så måste dom faktiskt leka också!!! :)
När dom sen var på väg ner i källaren för att leta upp lite leksaker som mamma Camilla försökt gömma undan, så hör jag Adrian tala om för Philip, appropå ingenting : Säg inte hit-skalle till tomten när han kommer, för då kommer du inte få några julklappar... Alltså? Var får han allt ifrån?? När vi gick från dagis idag talade han stolt om att han minsann lärt Elliot alla svärord han kan! Hoppas inte Elliots mamma har vårt telefonnummer... :)
Sen tycker Adrian att han får alldeles för lite post nu för tiden... Så ni vet!

 


Kommentarer
Postat av: Tina

ett leende på läpparna, när jag läser Adrians komentarer....skön kille..han är! hälsa från Tim

Fin blogg du har, alltid rolig att läsa.

2009-11-07 @ 13:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0