Bad idag :)

Jojjomensan! Gimo idag. Gossen är som vanligt helt galen i badet. Jag hade Julia med mig som assistent. Hon fick lindrigt sagt springa med snabba steg fram och tillbaka längs bassängkanten och rycka in med kort varsel då gossen fick minst ett par kallsupar. Men åh vad han gillar att bada :) Det är värt allt slit att få se honom så glaaad :)
Till middagen var vi samlade hela familjen för ovanlighetens skull. Vad hemskt det låter när man säger det, men det är faktiskt så. Med stora barn och alla dess olika aktiviteter så är det inte varje dag vi sitter ner en stund alla fem tillsammans..
Igår hade vi familjen Myhrberg på kaffe och Idol.. Heja Tove :) !! Julia hade dessutom sin "vän" Daniel här och vi har en tresittssoffa.. Matmatiken går inte riktigt ihop sig.. tio personer i ett vardagsrum på femton kvadrat och med en soffa ;) Men finns det hjärterum så finns det stjärterum!! Dessutom sitter ju inte Adrian still mer än femton sekunder i taget. Sen måste han ju springa tre varv runt i huset :)

Vill bara meddela dom som eventuellt intresserar sig för mina sovvanor att det blir fullmåne först på onsdag.
Så nu är det bara för mig att sluta trassla och säga Godnatt och Sov så gott!!









Morfar här på fika i kväll :) Gossen sitter på youtube och kollar in Astrid Lindgrens värld..

Kommentarer
Postat av: pappa

gud så gammal jag serut att vara måste va fel på din kamera jag känner mej som 22 ok kanske 25 då ska leta fram en bättre bil åt dej

2009-11-30 @ 23:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0