Bastu & Hästspark

Jajjamensan :) Idag blev det inte öl i bastun. Kicki hade med sig sin hemmagjorda drink " hästspark"  :) mmm GOTT!!
Kicki och jag skulle träffas 17.30 i bastun( men som vi alla vet så har Kicki inte ännu lärt sig klockan 44 år som hon är... ) Jag tänkte jag skulle träna en liiiiten sväng före. Jag gick upp till gymmet till klockan 17 ,men innan vännen min hunnit hämta mig så hade jag sprungit 4,5 km, tränat mina muskler så dom var större än Karl Alfreds och dumt är att säga att jag luktade hallon!!! Ja ja... Tur hon hämtade mig före midnatt iaf. Annars vette sjutton..



Kommentarer
Postat av: Greger

Tjena morsan!! Heja på :)

2009-11-06 @ 23:49:02
Postat av: Kicki

Hmmmmmm! Så illa luktade du inte.....okej jag var sen men vad gör man inte när man för en gångs skull blir serverad mat hemma !!!! ??? å dessutom favo mat rotmos med fläsklägg.....(det enda Anders kan laga) Men se det så här ....du fick ju gratis träning en stund till å blev ännu snyggare....å du fick ju njuta av mitt sällskap (hihi) en stund till. Tack för ännu en trevlig stund i bastun å en trevlig kväll. Tänk att jag kom till dig en dag å gick hem nästa....Sov gott vännen. Kramis Kicki

2009-11-07 @ 00:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0