Hälsningar från Akalla :)

Hej... Greger här!!

Lite uppdatering hur jag har det här i storstan.. Jag bor ju nu alltså på Akalla 4h gård. Jag har det hur bra som helst. Dessutom har jag (såklart) blivit allas favorit :) När djurskötargruppen kommer hit så får jag sitta med dom i soffan( nästan som hemma) i sadelkammaren. Dom borstar mig och jag tvärslocknar direkt. Kan man ha det bättre?? Ja, lite chips och choklad skulle ju såklart inte sitta fel.. men men..
Jag har också fått två nya polare :) Grisarna Hanna och Leif. Super trevliga männis... grisar menar jag.
Nu väntar jag bara på besök från Familjen!! Hoppas på lite insmugglat godis förstås ;)

Tjingeling!!


Leif & jag

Kommentarer
Postat av: Mazarina

Tjenare Greger!

Det verkar vara rätt schyst i storstan och Vilka sinhärliga nya polare du hittat.

Vi kanske skulle byta plats någon gång du och jag?



Jag förstår om du suktar efter efter choklad och chips...De är rätt så snåla på käk i min familj också. Jag tigger och tigger men ändå så får jag bara de där torra bitarna så där 3-4 ggr om dagen. De säger att jag blir för tjock annars! Vilken stil va! Om man jämför med dina polare så är jag ju riktigt smärt.



Ha det gott nu där borta i storstan!



2009-11-20 @ 08:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0