I morgon är det fredag...igen...

Jag tycker det är så märkligt att veckorna numera har bara två dagar. När jag var liten ( och det är inte så länge sen) hade veckorna åtminstone sjutton, arton dagar. Men nu är det bara måndag och fredag.
Sommaren, när jag var liten, höll på cirka tre år. Och bara att ta sig från Gimo till Kapellskär ( bilturen vi gjorde då vi skulle åka till STORA finlandsbåten för att hälsa på mormor) tog minst en hel dag. Jag kommer ihåg att vi fick bädda ner baksätet så vi kunde leka under den fruktansvärt långa bilturen som idag är cirka sex mil... Visst är det märkligt??
Kan det vara därför Adrian bara hinner komma till Sund innan han börjar tjata; När är vi framme? När är vi framme? Kan det vara av samma anledning vi bara hinner komma fram till vårt mål som han börjar; När ska vi åka hem? När ska vi åka hem?? :)
Idag hade vi en rolig timme i sporthallen. Rulle och hans kompisar hade hyrt hallen för att spela badminton. Rulle hade ingen kompis att spela med så Julia fick vackert ställa upp som partner. Jag och Adrian spelade lite vi också, men sen gjorde vi en hinderbana istället. Jag upptäckte att jag faktiskt fortfarande kunde göra kullerbyttor :) Glad!
Nu har jag precis kommit hem från ett friskis & svettis danspass. Blev inte lika glad då jag under hela timmen kände mina egna skinkor. Dom har liksom halkat ner en bit och är inte längre så där hårda och runda. Pröva själva att dansa salsa och afrodans ska ni få se!! Oj Oj Oj...


Kommentarer
Postat av: jessica M

Visst är det konstigt att när man var liten så var allt så stort...Nu har man minsann växt ikapp.

Man får inte glömma att se med barns ögon ibland.

Och det gör du ...För du har något bus i dig hela tiden..

Kram jessica m.

2009-11-27 @ 09:14:29
Postat av: Malin Landberg Östhammar

danspass var det ja, har oxå provat- tyckte sådär. hade svårt att hänga med alla olika kombinationer. får verkligen känna på sin kroppskännedom:)

ha en fin helg alla! kram

2009-11-27 @ 09:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0