Kolla in den här killen!

www.mikael-unlimited.se

På tisdags kvällen åkte jag, mamma, Helen och Madde på en superbra föreläsning med en kille som heter Mikael Andersson. Mikael är 45 år, bor i Göteborg, har fru och tre (snart fyra) barn, arbetar som aktiv föreläsare och är född utan armar och ben... Alltså, vilken kille!! Han åker Sverige och Norge runt. Utan assistent! Han spelar bordtennis, golf, badminton, hoppar studsmatta med tiokilos väst i en timme!! Men framförallt. En inspirerande, rolig, snygg kille som säkert haft ett jättetufft liv som bjuder in oss alla för en stunds eftertanke. Tänk om han skulle kunna komma till skolan och föreläsa för våra barn och ungdomar?? Jag skulle önska att alla fick lyssna till honom. Jag blev djupt berörd..

Idag har vi varit lediga, jag och gossen min. På förmiddagen gick vi till Högströms och lekte. Dom leker så bra nu, våra barn! Roligt! Adrian berättade när vi gick hem att han varnat även Allan för att säga skitskalle till tomten när han kommer. Vilken tur? För det hade ju säkert Allan gjort annars?! Suck!
Sen gick vi vidare till Annelie, Theodor och lilla Casper. Lekte en stund där också. Theodor följde med oss hem, så idag har vi fyllt hela lek-kvoten för denna vecka!

Gossen är så glad för all post som ramlat in denna vecka :) Tack alla gulliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0