Så har vi då gjort Malmö...

Jo, jag hade ju då gjort ett inlägg då vi var i Malmö, men det var tydligen inte populärt bland vissa att befinna sig ute på nätet... så det tog jag vackert bort. Mina åsikter i fallet nämner jag inte här eftersom det är sååå farligt att skriva saker på internet. Tycker vissa. Ja ja... Tur att " vissa" aldrig läser min blogg och kan bli arga för det jag nyss skrev :)
Vi hade iaf för övrigt väldigt trevligt med " vissa" trots detta...!! Uuunderbara människor. Jag känner dom väldigt väl. Oj, nu blev jag visst Peter Dalle. Inte meningen. Lite schitzo ibland.
På tal om Peter Dalle så satt vi strax bakom Susanne Reuter på planet hem :) Och Julia (mallig) fick prata med henne.. Prata och prata, men lite småsnack om väskor och hur trångt det var ;)
Idag har vi haft arbetsdag på Brunnsgatan igen (som nästan alla andra dagar) Det var dags att fylla upp med ved på altanen och jag har försökt fått ordning i mina nya garderober där jag skall ha det mesta av allt sjukmaterial. Kommunen var snälla och bistod med tre stora garderober som vi ställt i Adrians lekrum. Som det varit nu så har vi haft sjukmaterial i så gott som hela huset. Vi behövde ha det lite mer lättarbetat. Mycket jobb kvar där, men jag är på god väg.
Sen har Stefan nu lagt färdigt golvet i Julias stuga :D  och började att skruva IKEA kök idag på eftermiddagen. Stackarn!!! Hoppas han kan sova i natt.. Jag och Julia fick gå ut nu på kvällen och tapetsera en av köksväggarna där kylskåpet skall stå. Kan säga att det inte underlättar så mycket att vi såklart fick Adrian till hjälp... Suck!
Eftersom jag somnade när jag skulle söva Adrian med en Pippi-bok och lyckades knoppa i en halvtimme och det dessutom är fullmåne så hoppas jag innerligt att jag iaf kommer att kunna sov gott inatt. Det där blev en konstig formulering. Men ni hajar..??
Så jag säger Godnatt till alla och vissa :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej vännen. Jag har saknat ditt skrivande. Alltid lika roligt att läsa men jag kommenterar inte så ofta och varför skulle det inte vara populärt att befinna sig på nätet ! ? Jag tycker iaf att du é suverän på att skriva så att man bara vill läsa mer....fundera på att skriva en bok tycker jag att du ska göra.



Kramis Kicki

2009-11-03 @ 10:04:48
Postat av: jessica

Min kusin Bosse letar lägenhet i Malmö att köpa. Har du kontakter?

2009-11-04 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0