Specialteamet har ringt!!

Ja, jag slutar då aldrig att förvåna mig.. Som jag berättade häromdan så har vi väntat snart ett år, igen, på att något ska hända. Jag mailade då detta till Adrians patientansvariga läkare. Detta var den 20 nov.

Hej

Vi ska in och göra trackbyte den 25 nov till Leif Nordang. Jag räknar då med att du har givit honom ett besked som han ger mig om Adrians framtida planering. Vi är nu inne på slutet av november  (igen). Adrian är fyra och ett halvt år! Det är ett år sen du började prata om ett team som skulle kunna titta på honom.
Vi anser fortfarande att det finns någon därute i världen som kan detta bättre än Akademiska, som uppenbarligen inte vet vad dom ska göra. Vi är en familj som lever med detta 24 timmar per dygn alla dagar. För oss är det inte "bara" en patient...
Jag vill inte sitta i en TV soffa och vika ut vårt liv, men är det sista halmstrået så kommer jag att göra det.
Mvh Jessica Andersson 

Igår får jag då ett telefonsamtal från en läkare från detta sk specialteam. Visst är det väl ändå lite underligt så fort det kan gå ibland...




Kommentarer
Postat av: Malin Landberg Östhammar

Otroligt! Men bra jobbat Jessica, skam den som ger sig, lycka till:)

2009-11-27 @ 14:28:39
Postat av: Li

Härlig!

Tänk att man ska behöva ryta i för att det ska hända något!



Hoppas att det leder fram till något bra! Fortsätt att stå på er!



Kram

2009-11-27 @ 20:49:23
URL: http://muchalita.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0