Tusselutten våran :)


 
Jag hittade en gammal bild på gossen. Söööööt!

Idag har han varit fantastiskt duktig! Mormor var med oss på trackbytet. Adrian tyckte att mormor också varit duktig med att passa sugen så hon borde också fått köpa nåt... Ja, omtänksam är han minsann den gossen.. Själv så valde han en Honda idag. Jag köpte en till Astrid Lindgren film. Saltkråkan blev det. Och minsann så var det avsnittet med som är inspelat i Öregrund :)
Jag har verkligen dragit ner tempot denna veckan! Föräldrarmötet igår fick Rulle åka på, samtalet med syon gick David på själv och seminariumet (skrivs det så???) i morrn struntar jag helt enkelt i!!! Orkar inte! Grejen är att det känns väldigt bra att för ovanlighetens skull säga NEJ...  Så, mamma, då behöver du inte hämta på dagis i morrn, men stort tack för idag! Du var duktig :)
Nu ska jag försöka knoppa en stund.. Det har varit mycket suga idag så risken är att det blir en  jobbig natt i natt..

Kommentarer
Postat av: L

Jessica, igår när jag rensade papper så hittade jag två kort på Adrian sen han var liten bebis. Kort som du hade skickat till mig, Han var och är så vansinnigt SÖT!



Bra att du drar ner på tempot och säger nej! Det behöver du. Hoppas du får vila dig nu.



Såg du länken som jag skickade till dig? Tror du att det skulle vara något för er?



Kram

2009-11-26 @ 10:11:57
URL: http://muchalita.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0