JAG ÄR KLAR MED VEDEN!!!

Åh, nu känns det riktigt bra :) Har vi tur och om allt blir som vi tänkt så blev det här den sista veden vi kapar upp! Grejen är ju att vi ska borra för bergvärme sen. Alltså, jag gillar egentligen att jobba med ved, men det blir både skräpigt och det tar en väldig plats med ved. För att inte tala om alla timmar vi lagt ner.
Rulle är så himla duktig och kämpar på med utbyggnaden nu. Där vi sen ska ha vardagsrum, badrum och förråd. Nu är det gjutning som gäller och det är inte bara det! Vi skulle behöva ha ett helt gäng med snickare här nu, eftersom Julias stuga får vänta igen nu. Synd att man har tummen mitt i handen och att inte dygnet har 72 timmar. Då skulle det snart vara klarsnickrat. 
Nu har jag bokat flyg åt mig och Julia till Malmö på novemberlovet :) Vi ska åka och hälsa på min skåne-lillebror. Det ska bli väldigt trevligt! Jag har inte varit där sen 2003, så det är på tiden! 
I kväll blir det bio :) Nya Beck!!
Hörs!!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Tack för att du ser till att jag kommer ut på äventyr och i trevligt sällskap! Kram Hick

2009-10-12 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0