Adrian haaaaaaatar dagis.....

Ja, det säger han varje morgon nu. Vill inte, vill inte, vill INTE gå till dagis!!! Vad tror ni han säger när jag kommer och ska hämta honom?? Jag VILL INTE gå hem.... Suck!
Igår fick jag träffa, hålla, snuffa och gosa med världens finaste lilla kille! Nej, inte Rulle! Han heter Casper Johansson och föddes dagen före min födelsedag. Mathias, Elin, ängeln Tindra och Theodors lilla lilla lillebror. Annelie och Håkans bebis.  Åhhh vad gosigt! Jag vill också... Nej då :) Skoja bara! Jag vill bara få låna denna gången! Lämna tillbaka när han skriker ;) Men en som vill.. det är Adrian det..
Jag var ju väldigt pedagogisk som förklarat minst tusen gånger att vi inte kan skaffa nån flick-lillebror som han så gärna vill ha, utan vi får nu vackert vänta på barnbarn. Och som han väntar!! Härom morgonen när han var lite muck-sugen på Julia så säger han -- När vi får vårat barnbarn, då är det bara miiin bebis. Inte din!!
Han har inte riktigt förstått vad det innebär med barnbarn :) Men väntar, det gör han! Lilla tussegubben...

Asså, nu börjar det dra ihop sig... På söndag kl 04.00 åker vi  (från Brunnsgatan)  till Kreta, jag och min man. Börjar kännas lite jobbigt.. Vi har försökt att inte göra så stor affär av det inför Adrian eftersom jag tror att han kommer att längta mera då. Annars skulle han ju liksom knappt märka nåt eftersom han kommer att var hos Katarina och Görgen som han är van att vara hos. Men här och var så pratar man om det. Någon säger nåt om det, ja man nämner det ju nu och då när man ska prata med de andra två stora barnen eller någon som vill önska en trevlig resa eller vad som... Och vecklar han ut sina tentakler, den lilla gossen. Han hör och märker allt!! Det är tur att han är i dom bästa händer iaf, och jag vet att vi inte ens behöver fundera. Men det skulle vara såå himla mysigt om det gick att ordna så att Adrian också kunde få åka med nångång.. Åh, vad glad han skulle vara då... Nångång!!  

Kommentarer
Postat av: jessica m

Nångång kommer ska du se....Vad jag är avis på att du redan har sett lilla gosse barnet. Men snart får jag också det. Vill vänta några dagar för säkerhets skull för albin har varit sjuk. Och då får man vänta tills alla är friska. Så man inte smittar ner dem.. Längtar.... Vi hörs kram jessica.

2009-09-18 @ 08:48:41
Postat av: Annelie

Nu har jag läst ikapp allt, det är så härligt att följa er. Ni kämpar och sliter och ni om några är så väl värda en utlandsresa!!

Fina bilder på våra gossar, det har kul tillsammans och det är en fröjd att se.

Tack Jessica för att du är du och jag säger det igen, om världen hade fler människor som är som dig så skulle den se bättre ut!

Kram vännen min.

2009-09-18 @ 09:54:09
Postat av: Pia

Ja det är härlig läsning!! Hade tänkt "hänga på" Jessica och hälsa på lille gossen med familj men har ju åxå en förkylning att dras med. Det känns liksom inte ok med en sån liiiten då, smitthärd!! Hoppas det passar en annan dag, snart!! GRATTIS Annelie o co!! Jessica, om vi nu inte hinner träffas innan ni åker så vill jag hålla med A o J att ni är sååå värda resan! Glöm inte, Annelie och Jessica M, att ni åxå är väldigt fina kompisar!



KRAM ALLA FINA KOMPISAR!!!!!!!

2009-09-18 @ 12:38:50
Postat av: Eva

Hoppas ni får det riktigt varmt, lugnt o skönt med mycket sol, bad och god mat!!!



Tur att du berättar att Annelie och Håkan fått... Börje är ju mest ledig från jobbet annars hade man väl hört att han blivit farfar!!! Grattis till babisen!!



ps. hur går det med Greger... utan kulor o allt.. fniss.. ds

2009-09-19 @ 00:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0