F´låt, nu är det länge sen...

Ja, jag vet liksom inte var dagarna tagit vägen. Har så svårt att sätta mig ner och ta den tiden att skriva nu.

Jag fick paket av Julia idag och Adrian skulle hjälpa  mig att öppna.

Adrian: -- Jag måste ha en sax för att klippa av snöret. Men jag ska inte klippa sönder boken!
Jag : -- Vad skulle du inte klippa sönder??? (Jag vet ju såklart inte vad det är i paketet)
Adrian: -- Boken :) som är här i...!
Jag: -- Men, är det en bok i paketet???
Adrian: -- Nej :) !! Det är en docka!!! :)

Han kan luras han :) !!! Men tack snälla söta rara älskade Julia för den fina sallads-kokboken!!


 


Kommentarer
Postat av: jesssica m

Grattis i efterskott.. Vi kommer och fikar en annan dag . När vi är friska och krya.

Kram jessica.

2009-09-14 @ 09:02:19
Postat av: Åsa

hahaha, han är för skön eran lilla ligistunge! ;D



Kram till dig!

2009-09-14 @ 20:31:17
URL: http://thigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0