Greger här igen...

Jag har bestäm mej nu...!! Jag flyttar! Det är inte så att jag inte gillar min familj, men dom är så himla överkänsliga bara. Bara för att jag gillar att äta på sladdar och andra elgrejer, blir dom skitsura. Att jag absolut inte vill sitta i min bur, det har dom ingen alls förståelse för. Dom hade ju trott att jag skulle kunna trivas i en utebur på altan i vinter... ALDRIG! Jag vill liksom vara en i familjen. Sitta i soffan och äta chips, hoppa upp på köksbordet och smaka på blommorna i fönstret. Springa upp på övervåningen och ligga i dubbelsängen. Sen kan väl jag för sjutton inte rå för att det då blir för långt till toan och jag bara råååkar kissa där jag kommer på... LÖJLIGT! Sen den här med kulorna... :(
Nää nu har jag hittat en schysst 4H gård i Stockholm som behöver en snygg vädurshanne!! Kanske hittar jag en hona som har några ungar också :) Vem vet... Jag kommer ju såklart sakna soffan, chipsen, dubbelsängen och inte minst min familj. Men det får bli så här! Det kan inte hjälpas.. Ska bli kul att få se storstan också : )
Ha det så bra alla. Kanske hörs vi igen...

Kram Greger

Kommentarer
Postat av: Jessica E

Bra val Greger! Du får det nog bra dit du ska.

2009-09-29 @ 22:48:29
Postat av: Anonym

det var tråkit med greger

2009-09-30 @ 08:27:18
Postat av: Greger

Nej då! Jag kommer att få det mycket bättre där!! Massa andra kaniner att leka med och fler männsikor som har tid med mig!

2009-09-30 @ 09:51:00
Postat av: jessica m

Jaa du Greger , du kommer nog att sakna din familj, men du hittar nog din käresta till slut.

Ät inte upp alla sladdar du kommer åt..

Ha ett bra kanin liv nu i storstan..

jessica.

2009-09-30 @ 14:15:39
Postat av: gregers kompis

ja de va tur han fick en ny chans här i livet å inte blev nån stek på nåt middagsbord

2009-10-01 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0