Greger här igen...

Hej alla!
Ville bara meddela att nu har dom plockat kulorna på mig också :( Schysst? Jag får väl adoptera om jag inte träffar en hona som redan har en kull.. Just nu mår jag pyton, minst sagt!! Typ bakfull! Ligger på badrumsgolvet och bara flämtar... Ska se till att lägga ut lite bilder senare.
Sen påstår dom här hemma att jag inte beter mig som den kanin jag faktiskt är. Bara för att jag sitter med dom i soffan på kvällarna och tigger popcorn, chips och choklad, hoppar upp i vardagsrumsfönstret och smakar lite på blommorna och gärna sitter på köksbordet när jag har möjlighet. Jag gillar också skarpt att ligga i solstolarna ute på altan..  Att jag sen kan öppna min bur plus flytta undan stolen dom ställt för, gör väl mig inte till nåt annat än en kanin???
Igår tassade jag upp för trappan och bajsade en stor hög på hallen som sen Adrian petade ner för trappan. Lät jättekul när det rullade bajskulor ner för hela trappen :)
Vi hörs!!
// Greger

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0