Hello! Greece is calling :)

Hej alla mina vanner och alla jag... tycker om... Nu finns det ju inte a,a och o sa det blir alltsa bara a, a och o istallet. Oj, det var konstigt! Men ni fattar va??
Jo, vi skulle ju da alltsa aka klockan 04.00 fran oregrund igar morse. Och vem tror ni gar och blir sjuk??? Adrian forstas!! Han hade feber och kraktes!! Jag var gratfardig och forsokte lasa igenom alla papper fran fritidsresor om avbestallningsskyddet. Det stod bara att om man avbokar senare an 8 dagar fore avresa far man inte tillbaka ett dugg!!! FAAAAN! Vad gor vi?? Julia skulle ju ta hand om gossen fran 4-10, da Katarina skulle komma och hamta. Kandes inte sa jatte roligt :( Men nu ar det ju sa att vi har varldens duktigaste tjej darhemma. Hon sa bara -- Inte ska ni avboka for det!!! Jag fixar det har! Sa vi beslutade med valdigt ont i magen att iaf aka ivag.
Jag skickade sms till Katarina direkt nar vi landat och hon forsakrade att allt var bra och att gossen var pigg igen... SKOOOONT!!!
Tack Julia och Tack Katarina for att ni ar sa underbara!!
Nu har vi det bara sa skont! Idag har vi varit ute en svang och letat shorts till Rulle, legat vid poolen en stund och druckit en massa vin och ol :) Vi har ju som sagt all-inclusive, sa det galler ju att dricka ikapp det vi betalat for!
Nu ska min kara man fa sitta en stund och kolla Blocket! Han har lite abstinens namligen :)
STOOOR KRAAAM

Kommentarer
Postat av: jessica m

Kul att du hittade en dator..Ha det nu så skönt och njut.....Sola och bada och drick inte så mycket.

Så att ni får gå på av-vänjning när ni kommer hem hi hi hi.

kram jessica.

2009-09-22 @ 09:12:13
Postat av: Lise

ÅH, Ha det riktigt Underbart nu! Det är ni värda...

Kram

2009-09-22 @ 13:41:10
URL: http://lise-minvag.blogspot.com/
Postat av: Hick

Hallå från ett blåsigt öregrund! Skönt att allt ordnade sig!! Nu blir jag riktigt avis, att ligga vid poolen och bara njuta och dricka vin. Hälsa din kära att han är saknad uppe hos killarna:) sköt om er och må gott kram Hick

2009-09-22 @ 14:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0