Hur gick det sen?

Ja, med tanke på att jag hade feber när jag kom hem från Stockholm och Tjejmilen.. Fick ju självklart inte tillbringa kvällen på soffan ( det är bara som vanligt önsketänkande. Ska ni aldrig tro på)
Vaknade iaf morgonen efter med...ont i foten!! Vad i hel..... Asså va? Kompis Ulla sa att halsontet bara hade flyttat sig neråt. Men ont i foten av alla ställen nu då? Är det åldern månne?? Men jag är ju bara trettioåtta!! Ja ja.. Jag har inte tid att ha ont! Ringde min Doktor Pan. Han med nålarna :) Åkte vackert till Uppsala igår för att leka woododocka :) Känns något bättre, men ska dit på måndag igen så får vi se. Nästa steg blir Patrick Nordin, naprapaten. Jag har iaf lokaliserat smärtan till Fibularis brevis, även kallad korta vadbensmuskeln. Ska även besöka Gå och löpkliniken nästa gång jag far till stan!

Idag skickade jag med kameran till dagis så det är Helen som varit fotograf idag. Kul att se vad gossen har för sig på dagis :)


Adrian blandar färg..




För att sen göra ett konstverk...till mamma :)


Cykeltävling med Anton...


Ja, inte vet jag... :)


hmmm.. undrar vad Adrian tänker på? Philip är med iaf :)


Adrian och Mafalda...


Jobbar i skogen ser det ut som, Simon och Adrian..




Och här har Rulle tillbringat dagen... Julias blivande hem..


Själv har jag stått här inne :)








Kommentarer
Postat av: Pia

Haha vilken konstnär er gosse är, liiiite väl mörka färger kanske, hahaha ( skämt ) Hoppas allt är bra med halsar o fötter... Vi får se till att ta den där vinkvällen framöver!! Stoor Kram

2009-09-04 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0