Rulle saknar..... sin traktor!!

Jo, cirka tio ggr om dagen sager han: Undrar hur traktorn mar.. Star han bra dar pa baksidan? Suck... Himla svart att ha nagot som helst medlidande med nat dyligt! :)
Idag har vi blivit svagt rosa, bada tva! Rulle mest om (flinten) huvudet. Han fick (trots mina GAPSKRATT) kopa en keps!! Kan saga att han inte direkt klar i huvudbonader, min kara man :) men men vad gor man inte for att radda skalpen...
For ovrigt sa bor vi riktigt riktigt bra!! Vi har TVA badrum!!!! Det har vi inte ens hemma, och da ar vi FEM personer (daribland TVA tonaringar som duschar ca tva timmar var per dag) Hur lyxigt som helst!! I "mitt" badrum ar det forstas badkar och i Rulles luktar det inte sa gott :)
Idag har vi tillbringat dagen pa starnden. Jag har ALDRIG sett en trettionioarig man haft saaa roligt i tva timmar i strack forut! Jo, Rulle lekte alldelas sjalv i vagorna ( sadar en tva meter hoga) Trodde aldrig han skulle ledsna!! Himla kul!! :) Eller...??
I morgon bitti far vi hem var lilla Peugot cabriolet som vi har hyrt for tre dagar. Vi ska se oss omkring lite. Vi ska bla besoka Ellafonissi som har kallas for Kretas Maldiverna. Sen lar vi nog aka en svang till Chania. Ja ja vi far valan se var vi hamnar om vi inte kor vilse. Jag har for ovrigt precis lart mig hitta har pa hotellomradet :) Har ju lite taskigt lokalsinne... Var backe upp till hotellet ar INTE att leka med!!! Den lutar typ 80 grader ratt upp. Mina skinkor star typ ratt ut kanns det som... Kul? Naa..
Tog massage pa stranden idag forresten :) En liten kineskvinna som tog sig an mig. Skooont var det iaf.. Lite jobbigt bara da hon vande pa mig :) Sag nog ratt kul ut :) Hmmm...
Naa nu ska jag maila mamman min. Hon maste gora en bestallning av sondaggregat at oss. Tog visst slut innan vi for...
Pussen & Kramen till Er alla

Kommentarer
Postat av: julie

är det helt okej om jag anställer en städerska tills ni kommer hem? så jag slipper diska! idag mutade jag david med en tjuga så han diskade, hihi. Sola åt mig! puss

2009-09-23 @ 23:55:13
URL: http://juliejulio.wordpress.com
Postat av: jesssica m

vad skönt ni verkar ha det. vilket lyx att ha 2st badrum....

gotta er riktigt mycket dom sista dagarna och ta det lugnt med bilkörningen.

kramar jessica.

ps. emil blev jätte glad åt sms han fick av er.

2009-09-24 @ 10:55:18
Postat av: Anonym

Om Rulle vill så kan jag gå över till er och klappa om traktorn lite, kolla så den har det bra och så :) Det låter som om ni har det bra och det ska ni ha för alla vet att ni är värda det!

Ha en fortsatt trevlig semester, kör försiktigt och ta det lugnt i vågorna. Ta en drink eller två åt mig, äh ta ett helt gäng vettja :)

Kram!!

2009-09-24 @ 11:02:17
Postat av: Annelie

Glömde fylla i vem som skrev föregående inlägg, det vara bara jag...

2009-09-24 @ 11:03:44
Postat av: Lillasyster!

Åhh vad härligt ni verkar ha det. Ni är verkligen värda detta, men det vet ni redan! ;)



Avis på Rulle som får leka i vågorna... Jag vill oxå, men inte med Rulle... ;)



Puss på er och ta det lugnt med både bilkörning och spriten...!

2009-09-24 @ 23:25:51
URL: http://thigger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0