Söndagen den 6e september..

Ännu en dag har gått.. Idag har vi (Julia och jag) staplat klart veden :), tagit en lååång promenad och bakat äppelpaj (god) som vi sen bjöd Jessica, Sören och Albin på.
Igår var vi till Gimo och badade med Adrian. Återigen Julia och jag! Jo då, Rulle bor faktiskt fortfarande kvar (tro det eller ej) men som jag sagt förut, vad sjutton gjorde jag utan Julia?? Att bada med Adrian är som att göra ett rejält dagsverke! Han är för det första spintgalen och så har han track som det absolut inte får komma vatten i, för då drunknar han. Och sen vill han gärna gå själv på det grunda och hoppa från kanten... Hjääälp! Det blev bara tre kallsupar. Gossen älskar att bada!
I fredags hade vi förmånen att få låna Theodor en stund medan Annelie och Håkan var på bio i Östhammar. Pojkarna hade så kul :) Att ha Theodor här märks ju knappt då man är van vid vår egen lilla spjuver...
Min tröst är att David också var en liten vildbasare då han var liten. Jag grät och slet mitt hår om vartannat. Trodde han skulle bli en äkta hulligan eller börja råna gamla tanter. Men istället är han nu världens goaste och finaste kille. Hur lugn och snäll som helst!
Nej, nu är det dags att plocka ihop för i morgon. Vi ska till UAS och göra trackbyte igen. Adrian vill prova utan lugnande medicin denna gången. Vi får välan se om han hinner ångra sig.
Jag lägger in bilder sen. Jag sitter ju nere nu med min lilla dator och den är lite segare med fotona...
Hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den goda pajen. Alltid lika trevligt att träffas. Även utan mannen i huset.....

Lycka till på Ackis.

Vi syns kram Jessica.

2009-09-07 @ 08:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0