Bloggen har ju fyllt Ett År!!

Ja, kan ni fatta? Jag har faktiskt varit en bloggare, i ett år nu! Häftigt va? Det började ju bara med att jag skulle åka på hälsoresa och för att slippa ringa, maila och smsa hela tiden så började jag skriva här :) Och nu är jag fast ( verkar det som ) Ibland går det så himla trögt och jag har ingen alls lust att skriva. Men ibland rinner det på riktigt bra ;)
Jaha, nu är vardagen tillbaka med besked igen. Ni vet det ska sättas frön och harvas i potatislandet. Korna ska ut på grönbete och fåren ska klippas.  SKOJA!!

Igår började vi att såga ner lite träd mellan vårt och grannens hus. Ni vet ju hur sånt slutar? Med grilla och en massa rödvin! Så idag har jag järnluvan på mig!! Skyll mig själv. Men det var bara vackert att gå ut och fortsätta direkt i morse igen där vi hade slutat. Kanonväder som tur är :)

Undrar om jag ska försöka lägga ut lite semesterbilder? Nej. Inga lökskalar bilder den här gången heller. Så roligt ska ni inte få :D



På Arlanda. Kunde ju inte låta bli :) Är det en snabb eller väldigt hårt sittande track??
Adrian passar på att visa sin nya glugg!!



Äntligen framme på Larnaca flygplats!!



Såklart fanns det även en badrock till gossen på rummet :)



Och såklart ett dopp direkt när vi kom fram! Skit kallt tyckte vi...












Så här bra går det med plugg :D



Semesterfirare!!



Jag var såklart med på vattenaerobics varje dag :)












En dag på stranden...



Varje kväll var det uppträdande och minidisco :)




Och då blir man tillslut trött och vill ha Napp & Lapp & Bernie





Kastar sten i vattnet!



Många blombuketter hade vi på rummet!!





Lite mera pool..




Jag tror att pappan försöker lära ut vissa regler på plan :)



Adrian med nya kompisen Simon



Vi skaffade en sommarkatt..



Här är de andra katterna!



Jag hade lite långtråkigt på stranden ;)



Och sen hamnade vi ju då på flygplatsen igen. Och så här gillade Adrian det...


Hej hej alla! Vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina semesterbilder! Kul att du delar med dig.

Vi har varit i Tänndalen i dag (årets sista slalom) stålande sol och fint. Alex och ungarna körde medans mor satt och solade sig! Nästa helg åker vi till Hamar/Lillehammer och ser på bostadsområden. Det var smart det som du sa!

2010-04-25 @ 19:34:16
Postat av: Kicki

Hej vännen !



Det är så kul att gå ut på din blogg och läsa. Du är bara bäst på att skriva och det händer mycket roligt i erat liv även fast jag vet att dina/era dagar är jobbiga. Vilken liten gó lille man ni har (äpplet faller inte så långt från trädet). Himla roligt att ni haft en trevlig semester och fått njuta lite av ledigheten. Mycket fina bilder oxå. Ser framemot å dricka lite vin med dig jag oxå. Vi hörs. Kramis



2010-04-25 @ 20:32:45
Postat av: Kicki

Glömde ju skriva en sak:



Hipp, hipp hurra på 1-års dagen. Ser fram emot att fira 2-årsdagen

2010-04-25 @ 20:34:52
Postat av: Lillasyster

Mamma upp i dagen på sista bilden!!! :)

2010-04-25 @ 20:56:20
Postat av: Pia

Hade svårt att sova, som vanligt söndag kväll.. Efter att ha läst ditt inlägg och tittat på fina sem bilder känns det mkt bättre! Kramen

2010-04-26 @ 00:27:12
Postat av: Lise

Grattis på 1-års dagen!

2010-04-26 @ 12:26:02
Postat av: Helen G Edvinsson

Åh vilka härliga semesterbilder:-))

Förstår att ni haft det bra!!!

2010-04-26 @ 16:47:30
Postat av: Malin Landberg Östhammar

Grattis på 1 årsdagen vännen :)

2010-04-28 @ 11:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0