Cypern-rapportering!!

Ja, när var jag här sist??
Jo, Adrian blev ju såklart magsjuk/matsjuk natten mellan tisdag och onsdag.. Han väckte mig(min natt att jobba förstås) vid 02.00 och hade ont i magen. Eleftantkondomerna var vackert nerpackade i resväskan. Han spydde ner hela sängen. Yippiieee!! Tur vi har städerska som tar hand om eländet ;)
Sen hade han jätteont i magen hela onsdagen :(  Kräktes en gång till på dagen.
Men framåt kvällen blev han bättre igen. Antagligen nåt han ätit, alternativt halva poolen han hade svalt ...
Jag kände av nåt liknande idag då vi var på stranden. Men det kom från andra änden så att säga :)
För övrigt så ha vi det sååå härligt och trevligt!!! Adrian försöker enträget få oss att flytta hit. Jag frågar honom hur det ska bli med mormor, kompisar och allt. men han påstår att det är väl lika lätt för dom att flyga hit och bosätta sig här. Asså va?? Vad är problemet??? -- Alla våra vänner kan väl flytta hit???? säger den lilla spjuvern :)

Nu är han på "björnshow" medan jag sitter här vid datorn. Han är en riktig festprisse kan jag förtälja. Nej, han brås inte på mig, om nu någon skulle få för sig att säga det.

För övrigt så är vädret vackert här!! Vi har ca 24 grader i skuggan på dagarna. Och vi hoppas så förblir :)

Ha det gott alla våra vänner :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej igen vännen !



Vad skönt att höra att ni har det bra. Synd att Adrian varit dålig men tur i oturen att det inte höll i sig längre. Kul att han kan bada oxå. Träffade ett utav era andra goa barn idag i Östhammar. Så hon har uppdaterat mig lite. Ringer eller kommer över när ni kommit hem istället för det blir så dyrt att ringa.



Säger det igen....det är SÅÅÅ himla roligt att gå ut på din blogg och läsa.



Ha´det bara bäst nu de sista dagarna.



Kramis på er.

2010-04-15 @ 22:29:16
Postat av: pappa

har du hört om flyget låtr kritiskt

2010-04-15 @ 22:31:42
Postat av: Annelie

Hej!

Låter som ni har det härligt, synd att han blev sjuk lillskrutten men jag hoppas det är full fart igen. Solen skiner även här i Sverige fast vi kan väl bara skryta med typ 9 grader i skuggan. Skulle gärna byta ut till någon högre siffra men det kommer väl med tiden. Hälsa lill-Prinsen att jag gärna emigrerar med honom till Cypern, iaf för ett tag :)

Ha det så bra, hälsa Cyprus så ses vi snart!

Många kramar från alla oss.

2010-04-16 @ 16:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0