Det var väl inge konstigt???

Att Island skulle släppa sig precis när vi är ute i luftrummet?! Men, vad tusan? Jag är iaf glad att vi hann åka iväg!Se det positivt! Vad är det värsta som kan hända? Att vi blir kvar här ett dygn eller två? Det ska nog funka för vår del. Bara välling och sugkatetrar räcker så... Men nu hoppas vi ju såklart att vi ska få komma hem som planerat!
För övrigt så har vi det såå bra :) Adrian förföljer sin nya vän Vincent 14 månader. Idag var han och köpte ett gosedjur vid namn Lollo till honom. Han är förälskad!!!! Vill såklart att vi också ska ha en Vincent hemma. Men icke säger mamman.. Lessen. Lessen!!

Ja, hörrni. Får se om vi se om vi ses på måndag eller ej.. Ta gärna hand om våra tonåringar om så inte är fallet!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Pia

vill bara säga, jag äääääääälskar dig!!!! er.. ok???

puss

2010-04-16 @ 23:06:06
Postat av: Peter

Låter som en härlig semester, trots rännskita och vinterkräksjuka?! Fortsätt att skriva, jag kan skicka ner lite välling om det skulle behövas. Island... de kom visst tre i förra årets melodifestival, men nu jävlar har de tagit hela Europa med storm. TUNGUR KNIVUR!

2010-04-17 @ 17:48:51
Postat av: Lillasyster

Hallå på er! :)



Hoppas ni har det fint mina vänner! :)

HAr ni hört nåt om hemresan ännu?? Mickes mamma och karl är i Egypten, fast i Egypten. Skulle åkt hem i fredags. Imorgon bitti får dom flyga till Aten och därifrån får dom åka buss hem!!!! Ser inte ut att bli bättre dom närmsta dagarna! Klarar ni er?? Räcker allt?? Ska jag hämta er?! ;) Näää men allvarligt... Hur ser allt ut för er? Uppdatera på bloggen. Orolig.... Buss med lillprinsen i 2 dar....



Puss från lillasyster!

2010-04-17 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0