Här e´jag :)

Jaa, jag veeet!!! Inte ett liv, på flera dar.. Men det är är totalt tomt, slut, finito, empty room här. Ingen lust, inget alls. Sorry! Ledsen! F´låt!
Just nu pågår här byta-rum-veckor och packa-för-resa-dagar... Fatta! Vi ska ut och resa med vår lilla lilla Adrian. Jag vet. Han fyller FEM år om ett par veckor. Han har fått sina sexårständer och han har tillochmed fått en lös tand. Men iallafall. Vi ska ut och flyga flygplan!!! Varje kväll före sängdags vill han att vi pratar om Cypern. Vad vi ska packa med, hur vi ska ta oss dit, hur det ser ut och vad vi ska göra när vi kommer fram :) Söööt!! Lilla lilla tussen :)

Ja ja.. Här hemma sliter vi som små djur för att få ordning på vårt hus= vårt liv. Julia har ju som bekant flyttat ut. Så!! Bra med det! Men när små fågelungar lämnar boet för att flyga (halv) fritt så har de en benägenhet att lämna liiite kvar av allt. Det dom liksom vill ha kvar, fast dom inte vill ha det med sig i det nya fina boet. Det lämnar man liksom kvar det hos fågelmamman och fågelpappan. Åååh, vad det blir jobbigt. Var ska vi göra av alla dessa saker??? Loppis? Helping hand? Djurens vänner??? Och för att få iordning på ett ställe, så blir det kaos på ett annat..
Men, nu så. Snart så. Rätt vad det är så är det klart och helt perfekt :)

I morgon ska vi till Örbyhus ( världens ände?) till min storebror. Vi ska fira lilla pappan vår som har fyllt 70 år!! Kan ni fatta?? Den killen! SJUTTIO ÅR!!!?? En annan får väl vara glad om man får bli så "gammal" ...

Nej hörrni.. Ett litet torftigt inlägg blev det ju iaf.. Men nu ropar faktiskt John Blund
--Titta kom och titta...
Sen minns jag inge mer.
Puss & Kram & Nyp i stjärten :)

Kommentarer
Postat av: Hick

Ååå nu är jag avis, vill oxå till solen!! :) Ha en underbar semester karm

2010-04-10 @ 19:55:35
Postat av: Kicki

......."kom lägg dig här hos mig".......tror jag det är....



Det är alltid roligt att läsa din blogg även fast du tycker det är torftigt, men SÅ uppfattar inte vi. Du kommer att vara som en "det var som s......" när du blir 70, man brås mer än man tror) på sin föräldrar ju. Skönt för er att ni kommer iväg trots ALLT. Unnar er (men är lie avis) verkligen det: Ha en härlig ledighet och en trevlig resa.



Kramis på er.

2010-04-11 @ 07:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0