Inget nytt...

Nej, vi vet bara att vi iaf blir kvar här i morgon också. Vi försöker att njuta av ett par dagars extra semester, nu när vi ändå inte kan göra något åt det läge som är. Sen finns det såklart en oro som gnager i skallen att dom ska säga att vi får ta den berömda bussen hem..
Vällingen är snart slut  och gossen gillar inte den nya jag köpt!! Även fast jag försökt att smyga in den i den gamla vanliga. Får se hur vi ska lösa detta..
Idag har Adrian badat i stort sett hela dagen!! Jag försöker sätta mig in i hur det hade varit om vi inte haft "pluggen". Då hade vi fått bära omkring på honom och ständigt vara livrädda att han ska ramla eller snubbla i vattnet. Nu kan han bada nästan som vilken vanlig unge som helst. Det är helt underbart!!
Han har fått många nya kompisar också :) En så otroligt social kille vi har!!
Minidisco är det varje kväll. Gissa vem som står längst fram och headbangar???

Nej måtte denna semester få ett bra slut också. Att vi får åka flygplan hem. Inte buss!!!
Hörs snart igen!!
KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Richard

Hej! hoppas de är bra med er, vilken otur ni har då men adrian tycker väl bara de är bra:P men hälsa alla där och ge Adrian en stor kram från mig ! Kram richard

2010-04-19 @ 21:17:31
Postat av: Lillasyster

Hej!



Verkar ha lättat upp lite med askmolnen så nu håller vi tummarna för att det blir flyg hem!

Svärisarna åkte buss från Athen i lördags morse och var i Jugoslavien igår em. Toan på bussen är sönder och första stoppet för mat var efter närmare 24 timmar, det kallar jag komfort det!!! :)



Jag tror ni är kvar nu för att dom väntar in att flygen ska få börja flyga igen!



Tänker på er MYCKET!!!! Stor kram!

2010-04-20 @ 07:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0