Jaha ja..

Ännu så länge kämpar vi med näbbar och klor för att slippa busshelvetet!! Nej då, vi har inte gjort så mycket, men det stod nyss på infotavlan att vi blir kvar hela dan i morrn också iaf. Sen tar vi en dag i taget.
Håll för faan alla tummar för oss nu (igen) Jag vet. Jag begär!!
En sak som är lite intressant i såna här lägen är att ; Nu känner liksom alla, alla. Vi sitter fast. Alla pratar med alla, som om man är gamla kompisar eller grannar. Ja, ni förstår ju själv vad vi pratar om. Buss eller icke buss. Det har bildats två läger kan man säga. --Är ni för eller emot? Hmm..
Vi ser det lite positivt. Vi får en eller ett par extra dagars semester. Vi har lärt känna trevliga människor. Vi äter och dricker gratis. Vi kommer aldrig nånsin att glömma denna semestern!!! Positivt? Negativt?? Det lär visa sig... SUCK!!
Vi har en bilbesiktning och ett cellprov att avboka före onsdag. Hoppas nån fixar!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

tänker på er heeela tiden!!!

2010-04-18 @ 18:38:42
Postat av: Anonym



Hej vännen !



Jag har tänkt på er hela tiden sen askan kom till Sverige. Messat med Julia för att höra hur det går. TACK för att du uppdaterar oss här hemma. Jag är ledig på onsdag så jag kan besikta bilen. Vilken tid ? Men tyvärr kan jag inte ta cell-prov åt dig om inte vi kan byta våra tider i och för sig ! ? Har tid veckan efter.



Hoppas verkligen att ni slipper flyga till Aten å sen bussas hem. Vad jag förstår så börjar det iaf ljusna lite för nu kan man få åka till Norge å sen buss sa det på nyheterna på radion.



Håller alla (2) tummarna för er. Kramis

2010-04-18 @ 20:16:25
Postat av: Pia

Ja men det är ju lixom så där när ni nu då ska få göra ngt.. Varför inte en naturkatastrof? Tänker på er och hoppas verkligen att ni slipper den långa bussturen.. Varma kramar till er!!!

2010-04-19 @ 02:15:26
Postat av: Tobbe

Tjena. :)

Hur står det till denna natt?

Ha en bra morgondag! =)

2010-04-19 @ 02:34:22
URL: http://tobbees.com
Postat av: lillasicka

Tack Kicki för att du vill besikta bilen åt oss. Men den står tyvärr på Arlanda :)

2010-04-19 @ 07:53:22
Postat av: Peter

Ja, nog är det konstigt...Att just ni ska drabbas av allt elände när ni är på semester. Fast det händer ju ett och annat övriga dagar under året också. Kanske det är just därför du lyckas få till en både kul och intressant blogg... Den här semestern kommer du att minnas länge. Som något positivt, jag lovar. Don't worry, be happy. Ni hade säkert tur med vädret i allafall.

2010-04-19 @ 19:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0