Jo, men varför inte...

...ta en busstur genom Europa på ca 70 timmar?? Jag menar eftersom jag var orolig hur gossen skulle klara fyra timmar på ett flygplan. Där man dessutom kan springa omkring! Det är tur att jag inte kan förstå hur detta kommer att kännas! För just nu förstår jag bara att våra sugkatetar kommer att räcka på sin höjd tre- fyra dygn. Att sugens batteri håller ca ett dygn. Att sondnäringen tar slut på tisdag...
Det är vad min natt har handlat om. Sova?? Neej, skulle inte tro det.
Men nu hjälper det inte att jag får panik! Det hjälper ingen!!! Det är en naturkatastrof som har hänt. Vi lever och mår bra. Hem kommer vi alltid!! Vi får återanvända sugkatetrarna, stanna och ladda sugen och gossen får leva på chips och choklad ( som tydligen går ner utan problem) Så?!! Vad är problemet???

                                                         HJÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Julia

nu har jag städat hela undervåningen, så nu tycker jag att ni kan komma hem! :)

2010-04-18 @ 09:23:25
Postat av: Anonym

Stanna där och koppla av. Sitta på en buss i flera dygn kan inte vara det roligaste.

Sugkatetrar måste ju finnas på ett sjukhus och Adrian överlever på chips och choklad. Han kanske till och med hittar något nytt som kan smaka gott?!

Hoppas ni kan få ut något av den fortsatta resan.

Tänker på er!

Kram

2010-04-18 @ 09:39:45
URL: http://muchalita.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0