Åska och vulkanutbrott...

Ja, familjen Andersson ska nog helst hålla sig hemma tror jag! Varför är jag inte det minsta förvånad över att Julia och hennes väninnor inte kommer hem ifrån Turkiet???? Åskan slog ner i deras plan (lyckligtvis inte när dom var med) när det var på väg ner till Turkiet för att hämta hem dom... Men varför inte???
Ja ja.. Ingen fara skedd. Dom fick övernatta på ett fint hotell i närheten och nu går dom bara och väntar på besked. Men är det inte liiite ironiskt, så säg?!
Och nu är det väl mitt fel att det regnar så mycket att alla mina fina snickare fick åka hem igen. Ja, jag hängde ut tvätt och målade igår. Såklart borde jag ju fattat att det skulle stå som spön i backen idag då... F´låt...

Kommentarer
Postat av: Peter

Givetvis så blart jag inte stött!

Det blir intressant att läsa om fortsättningen på Turkiet-hem-resan och utbyggnaden. Det är bra med utrymme, men tänk på att det blir mer att städa. Men vad skriver du? Gillar mej bäst? Jag tror att jag får gå och kamma mej!

2010-08-18 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0