Det är mycke´nu...

Ja, vi har fullt upp minst sagt!!! Vi plockar efter snickarna, vi målar, river och bär... Vilket jätteprojekt!! Men, som vi väntat och längtat efter detta :) Tack så mycket till dom som är med och hejar på, hjälper till med Adrian eller hjälper till att kånka på grejer ;) Men som sagt; Det är väl det vänner finns till för...?? Nästa gång är det nån annans tur...
Ja, mitt trettiotioårskalas närmar sig med stormsteg. Det blir nästa problem.. Hur och var ska vi hålla hus i denna röra??? Jag har en reservplan. Micke och Ammi är snälla och lånar ut Majas café i värsta fall. Men jag hoppas nog ändå på att vi ska kunna vara hemma. Om nu inte alla skulle råka komma på en gång...? äsch, det löser sig...

Nu i helgen ska jag och kompis Marika åka på Spa!!! Hur häftigt och skönt som helst! Vi ska till Åby, som ligger mellan Katrineholm och Norrköping. Mer om detta kommer senare :)
Nu ska jag ut och se vad den "lilla snickaren" hittat på. Ni vet han som springer på alla tak och byggställningar... Suck...
Hej Hej



Kommentarer
Postat av: Malin Landberg Östhammar

ha det så mysigt i helgen, kram kram :)

2010-08-25 @ 13:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0