Vi klarade det!!! :)

Jaa, alla tre;  Malin, Ulla och jag tog oss runt hela långa milen :) Ååååh, vad skönt!!! Nu är första milen avklarad. Jag sprang i mål på 1.04 :) Om tre veckor är det dags för nästa. Men då lovar jag att inte känna mig så här otränad. Det är inte så kul att veta att man har 10000 långa metrar framför sig när man tillochmed blir andfådd av att promenera upp till dagis...
Men nu efteråt känns det riktigt gött!! Vi är såååå stolta alla tre :D

Ja, i tisdags var det då dags att skjutsa min lilla lilla flicka till Arlanda... Åh, vad jobbigt :(  Det är så svårt att förstå att ens barn blivit så stor att hon kan åka utomlands alldeles själv!
Ja, sen att jag själv åkte till Gran Canaria när jag var sjutton, gör ju inte saken bättre.. Jag hoppas att inte tjejerna ska göra hälften av det jag själv gjorde... Oj Oj. Tur att inte mamma visste... ;)  Men nu är jag själv den där mamman... Jobbigt!!

För övrigt så har gossen tappat tand numero tre nu!! Vänster framtand, uppe. Och nr fyra sitter löst den med :) Han ser ut som den trollunge han faktiskt är!

Annars går jag bara omkring och myyyyser här hemma nu!! Jag har nämligen fyra karlar rännandes runt benen. Äsch, inte så förstås. Vi har Svartbäcks snickare som jobbar här nu i några dagar!!! Underbart!! Jag tänker inte ens gnälla på att jag blir väckt av en hammare i sovrumsväggen kl 07.15 Det får dom så gärna göra :)

Bilder på arbetet kommer en annan dag, för gossen och jag tänker kasta loss och dra ut till ön idag :)

Hej Hej!!


Kommentarer
Postat av: Malin Landberg

Är supernöjd med loppet! Kram kram :)

2010-08-14 @ 18:59:57
Postat av: Jessica

Jag tror att jag kan ha varit med på den turen till GC? Låter bekant, men jag har nog förträngt det mesta... Kanske vi ska upprepa den igen?

2010-08-14 @ 20:20:04
Postat av: Lotta

Superduktig du är! Hoppas du fortsätter att kämpa! Kul m män i snickarbrallor:-D..

2010-08-14 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0