Blodet droppar, blodet droppar...

Jag fick nya knivar av mamman min, i julklapp. Mer säger jag inte. Bara att min tumme inte är så rund upptill. AAAJJ!!

Idag har jag sanerat bort allt godis här hemma. Nu är det slut på frossandet. Abstinensen är på hög nivå kan jag säga. Jag äter dextrosol och mandariner mellan måltiderna för att inte riva hela huset. Ja, så är det när man är en sockermissbrukare. Nu är det bara till att avvänja sig igen.. Och i morrn bitti blir det en sväng på skidor i elljusspåret. 

Nej, nu är det sängdags!!
Kram kram

 

Kommentarer
Postat av: Peter

Hoppas du får ett riktigt fint år och att du skriver så mycket du bara orkar, till glädje för oss alla.

2011-01-01 @ 12:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0