God Jul alla mina vänner...

Ja, här är idag full aktivitet! Vi har haft jullunch här hemma med Rulles familj. 10 pers i vårt lilla lilla kök! Pust. Gick bra trots allt :) Stackars Adrian har tyvärr inte fått så mycket uppmärksamhet som han tydligen behöver.     -Nej, Adrian du får vänta. Jag ska bara... - Men, Adrian gå inte i vägen, ser du inte att jag... -ADRIAN, spring inte där nu.. -Nej Adrian, jag har inte tid att leka med dig nu...
MEN! När lunchen var avklarad och alla gäster gått hem, var det dags för julklappsutdelning. Och vi var tomtarna :) Vi drog ut på byn och önskade våra vänner God Jul :)
Och nu undrar ni hur jag har tid att sitta här...? Jo, barnen har fått öpnna Nintendo Wii spelet och nu är det fullt ös nere i vardagsrummet. Själv blir jag åksjuk bara av att titta på när dom spelar bilspel... Adrian fem år är klart duktigast av alla där nere hör jag ;)
Och igår kväll hade vi Uppesittarkväll med Lotta Engberg och Bingolotto. Julia och jag satt bänkade med tre lotter, alla tillsammans hade vi bestämt!. Vi frågade såklart de manliga familjemedlemmarna om dom ville vara med, men icke... Men annat ljud blev det såklart i skällan(säger man så?) när det visade sig att vi vunnit TVÅ Sony Eriksson x8-mobiler på vår "dubbellott"  Ha Ha!! Så nu behöver jag inte köpa ny telefon det här året heller :)

Och, Ja. Tomten kommer i år!! Kl 18.30. Yes! Julen är räddad...
Kram och God Jul till Er alla från lilla jag...

Kommentarer
Postat av: Peter

Grattis! Ja verkligen, grattis till världens bästa bloggtant! Behåll bara ditt gamla nummer.

Jag har också spelat Nentendo Wii, hos min frus brorson. Tennis. Jag höll på att riva halva vardagsrummet. Får nog inte spela mera där...

Och du, ge fan i tv-sporten. Och hör sen!

God Jul!

2010-12-24 @ 18:56:21
Postat av: Lillasicka

Ja, det kan tydligen gå ganska hett till med Wii :) Jobbigt för oss som har ett vardagsrum på 15 kvm!

Och HJÄÄÄÄÄLP!!!!! Adrian gav nappen till Tomten! Fortsättning följer...

2010-12-24 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0