Jag tycker vi bestämmer...

...att alla sport från Tvn tas bort. Permanent. Det borde iaf vara strängeligen förbjudet att sitta och glo på hockey en lördagkväll efter maten. Jag tycker vi inför att man ska umgås, prata med varann, kanske ta en promenad tillsammans istället!!
Ibland undrar jag varför jag överhuvudtaget är heterosexuell. Tjejer är mycket trevligare!! Och så luktar dom gott också ( som hon på filmen Heartbreak Hotell sa..)
Bitter?? Jag??? Neej då, faan heller :) Bara det att det skulle vara så mycket trevligare ifall man hade någon att handla julklappar med, någon att promenera med, någon att prata med ibland. Någon som frågade hur ens dag har varit...
Jag måste nog vara världens tråkigaste person att leva med eftersom min man kan prata femton timmar i sträck med vem som helst annars, men sitta knäpptyst med mig i bilen fram och tillbaka till Stockholm!! SUCK!!!!!
Bitterfitta brukar Julia kalla mig. :) Undrar varför... Sorry!! Nog om mina klagomål!!!

Idag blev det bad i Gimo. Jag, Julia och Adrian drog iväg (som vanligt) Det var sista badet för den här terminen. Adrian hade med sig en reklam-badring från Marabou.
--Mamma, jag kan läsa, säger han stolt. Tittar på badringen och ljudar: c-h-o-k-l-a-d  :)
Sötis där ;)

Nej, nu ska jag nog ta en promenad... Hej Hej

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ja så går det när mamman i familjen överkonsumerar choklad!! Barn lär sig så lätt, det borde väl du veta?! ;)



Kramen..

2010-12-14 @ 13:29:20
Postat av: Pia

DU ÄR BÄST!!!!!!

2010-12-15 @ 17:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0