Fredag hela veckan :)

Och Adrian sjunger : Nu äääär det freeeedagsmys :)  och tillägger --Vad har vi för chips??
Idag har Adrian haft kompis Theodor här. Dom var sugna på att leka med båtar. Ja, sa jag. Ni får ta lilla badbaljan i badrummet. Det som började med en lugn och fin lek med små båtar i baljan slutade med en Adrian i baljan och två centimeters vattenyta på badrumsgolvet. Theodor hade för längesen gått ur badrummet och fått torra kläder. Suck! Varför ska just vårt barn alltid gå till överdrift?? Kan inte vara från min sida!! Eller va??!
Den lilla badstunden ledde ju ofrånkomligen till den sk trackvården. För er som inte vet så är det då vi byter kompresserna och bandet runt halsen som håller tracken på plats. Mormor var här och kunde hjälpa mig ( tack!! ) Theodor frågade lite ängsligt: Vad gör ni?? --Trackvård, säger jag pedagogiskt. -- Inte på mej va??? undrar Theodor :)  Adrian tittar på mig och SUCKAR. -- Han har ju ingen track!!  
Tur att killen har koll!!
By the way så hade jag nu fått mail från Pär Gerwins. Adrians "nya" läkare. Den femtonde mars är det dags igen!! Jag säger bara: Gud Nåde den som lägger in sig på 79an med diarré den dagen...!!! Aj Aj Aj!!! 
 
Hej hej hemskt mycket Hej




Kommentarer
Postat av: jessica m

Gud vad skönt att ni har fått en ny tid så snart.

kram jessica.

2010-02-20 @ 09:30:41
Postat av: Åsa!

Vad då, Adrian överdriver väl ALDRIG!!!! Han som är sååå lugn jämt! Dunka huvudet i väggen skrattande dessutom, när han var si sådär en 2 år är väl helt normalt! Måste ha fått det från Rulle! ;)



Skönt med ny tid och snart dessutom! Nu ser vi frammåt!



Kramar!

2010-02-20 @ 10:24:52
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra att ni fick en ny tid så snart!

Håller tummarna för att Calici inte vill besöka hus 79.

Kram

2010-02-20 @ 13:00:28
URL: http://muchalita.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0