Håll tummarna nu...

...för att vi ska kunna få ut något positivt av sjukhusvistelsen den här gången!! Ni kan väl skicka all er energi och skänka lite bra tankar till oss? Vi tar tacksamt emot!!
I morse kom kompis Philip hit med ett paket till Adrian :) Snäll!! Mitt på dagen kom mormor med  paket och i kväll var Kicki och Richard hit med lite grejer. Alla är så snälla! Men Adrian frågade mig -- Är dom ledsna för att jag ska läggas in på sjukhus?? Lilla Tussen våran :) Han är ju så van med sjukhus så för honom är det inte så konstigt. Liksom en del av vardagen..
Idag var vi till vår nya dietist i Östhammar, för första gången. Jag har såklart redan glömt hennes namn, men hon var bra. Gossen väger nu 19 kilo och är 108.5 cm lång!! Syns att han brås på mor och far; lång och smal :D
För att Adrian ska lära sig att äta mer "mat" ska vi införa belöningssystem. Han ska få klistra stjärnor när han vågar pröva nya saker och när pappret är fullt får han göra något roligt. Det där har vi kört förr, med potträningen. Brukar gå bra! Han ska också få pröva nya näringsdrycker att ta efter maten, istället för välling. Hoppas det ska funka!! Men allt detta får vi börja med nästa vecka när vi är hemma igen.
Ja, mina vänner.. Jag har packat ner lilldatorn med tillhörande internet. Så om jag får använda det på sjukhuset så skriver jag självklart ett par rader hur det går för oss!!

KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Åsa!

Lång och smal, ligger visst i släkten! Det är alltid det första jag tänker på när jag ser mig själv i spegeln.... ;) Bra gener!! NOT!!!



All lycka till imorgon, tänker på er massor! Adrian är så duktig. Ja ni med såklart.



Stor kram!

2010-02-15 @ 21:22:35
URL: http://thigger.blogg.se/
Postat av: Jenny

Massor med lycka till!!!

2010-02-15 @ 22:29:29
Postat av: Kicki

Hej vännen. Håller mina tummar hårt å ska sända alla mina tankar till er i veckan. Hoppas verkligen att det går bra denna gång.



Säger det än en gång.....inte konstigt att Adrian är den suveräna mysiga, härliga unge han är med sådana föräldrar och syskon. Hoppas få läsa om hur det går för er. Massor med kramar från mig å familjen till HELA er familj.

2010-02-16 @ 08:11:10
Postat av: Ulla Åberg

Lycka till och sjlävklart håller vi alla tummar vi har.

Kramizar

2010-02-16 @ 11:24:21
Postat av: Anonym

Lycka till! kram :):)

2010-02-16 @ 17:07:25
Postat av: Joa

Vi skickar massor med tankar och mycket energi till er!! Känner ni det? :) med kramar från Knivsta!

2010-02-16 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0