Ja ja jaha ja...

Ja, jag vet inte jag. Kanske ska lägga ner?? Bloggen alltså.. Har ju inget att förtälja. Vad vill ni höra då? Att Adrian säger dumma mamma när jag lämnar på dagis. Och DUMMA MAMMA när jag hämtar.. Men det är väl en mammas roll? Att vara dum. Men ändå den mest älskade :) Det känns ju bra.. Ja, för så mycket har jag iaf lärt mig under mitt artonåriga liv som mamma. Jag betyder helt klart mest för mina barn!! Jag är den som alltid finns där. Jag är den som ska snyta näsan, torka rumpan, köpa skor, skjutsa, följa med till doktorn. Jag är den som ska se till att det finns mjölk, plåster, strumpor, mat, tamponger, skridskor, rena lakan..
Jag vet. Det låter lite stöddigt att säga att man betyder mest. Men det är sant. Ja , just nu är jag kanske liite sur på min man för att han inte varit hemma på hela dan. Kanske lite sur för att han tillbringat halva dan på crossbanan ( till vilken nytta??) Kanske lite sur för att han kan sitta timtal i telefonen. Lite små irriterad för att han kan fika bort tre timmar när jag knappt varit på skithuset. Ganska arg för att han inte åt en trevlig fredagsmiddag med oss ( som jag jobbat hårt med ) Jag vet. Men, lite bitter(fitta) får man faktiskt vara. Väl?


Kommentarer
Postat av: Peter

Lägger du ner bloggen kommer undertecknad att bli jättearg!!! Din blogg är ju frälsningen för oss snöskottande, 7till4-jobbande och OS-tittande (när det blir lite tråkigt) kompisar. Du skriver som när tjejerna (och killarna) i längdskidåkningslandslaget gör stordåd borta i Vancouver, ibland hinner jag inte med i alla svängar. Men när jag sätter på mig glasögonen och läser sakta och försiktigt ser jag att även du borde ha en OS-guldmedalj runt halsen. Länge leve Lill-Sickas blogg!!!

2010-02-26 @ 22:29:52
Postat av: lillasicka

Gulledej Peter :) Nu kan jag gå och lägga mej med ett leende på läpparna..

2010-02-26 @ 22:44:12
Postat av: Peter

Då kan väl en annan också gå och lägga sig.. Nej fan.. måste kolla in tjejernas curlingfinal först, minst silver!

Kram och Godnatt, och håll kaffet varmt, you'll never know!

2010-02-26 @ 23:49:54
Postat av: pappa

hej har du inte ärft mammas tåga de skulle inte gått på den tiden ,, du får slå salsnäven i knytbordet

2010-02-27 @ 09:45:46
Postat av: Pia

Älskade vän... Jag vet att du har all rätt att va en bitter, ja du vet... Vi är 2, minst, då ju. Du får absolut inte sluta blogga!! Jag är ju in här var och varannan dag för att se vad ni pysslar med!!!!!!! Du gör min dag, många dagar om jag säger så. Fortsätt bara som du brukar, även de dagar det, för dig, inte hänt så mkt är det roligt att läsa om er!!!! PUSS OCH KRAM BÄSTISEN!!!!!!!

2010-02-27 @ 11:40:01
Postat av: Malin Landberg Östhammar

kan bara instämma med ovanstående "talare", kram till dig o din blogg Jessica!!!

2010-02-27 @ 13:12:10
Postat av: Anonym

Absolut får man vara en bitterfitta! Med all rätta...

Så klart att du ska ha bloggen kvar... Det är ju så roligt att få hänga med i ert liv.

2010-02-28 @ 19:01:22
URL: http://muchalita.wordpress.com
Postat av: Kicki

Hej vännen. Ibland måste man få vara lite biter ju....men din blogg får du INTE lägga ner...Håller verkligen med alla andra kommentare.... Du Peter vi ser till att gå ihop mot JESSICA isf eller hur..!!! ??? Å Jessica jag lovar att det kommer att komma en GULD medalj om din hals en vacker dag. Älskar att gå in å läsa din blogg... SÅ DET SÅ. Kramis på dig bästaste sickan

2010-03-25 @ 07:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0