Jag är ingen varulv!!

Nej, för i natt var det definitivt ingen fullmåne. HA! Men jag låg vaken, jag. Mellan klockan 23.55 (vaknade och gick på toa) och ca 05.00. AARGHHH!!!! Aj hejt itt ( svengelska)
Och alla mina fina rosa piller är slut nu :(  Skit samma. Dom hjälper iaf inte. Blir bara lite luddig i huvudet en stund, sen är jag precis lika pigg och vaken som helst. En positiv grej. Jag har snart plöjt igenom halva bibblan! Kul! Kanske kan börja med boktipset här på nätet också?

Ny strategi :

 Dricka sista muggen kaffe före middagen

Dricka sista glaset med vatten till middagen

Be mamma låna tre tråkiga böcker att ha på lut. T.e.x Svensk ekonomi under 2000 talet? Jordbruksverkets riktlinjer för spannmålsbönder?  Handbok för elektriker?

Ringa vårdcentralen och få små vita piller istället :)  Mums!


Har jag talat om att vår lilla gosse har börjat på gymnastik? På torsdagskvällarna. Åhh, han är så supermallig!! Torsdagsgympan kallar han den. På tisdagarna har han dagisgympa.
Igår fick jag be Julia ( som åkt till Uppsala) att köpa shorts och träningströja :) GLAD kille!! Ska bli kul att se om han verkligen sätter på sig kläderna när det verkligen gäller i kväll. Som jag säkert berättat så vägrade han ju vara tomte på dagis, när alla andra barn var det. Då när vi föräldrar skulle få komma och titta. Nej, den enda som inte var tomteklädd, det var ju Adrian Andersson det. Men nu vill han gå till dagis varje dag i tomtekäder! Jo, det är sant! Men varför då??? frågar en förundrad mamma. -- Nu är det ju inte en massa människor som sitter och tittar.
Alltså, den ungen brås absolut på sin far. Jag fullkomligen älskade när alla tittade på mig när jag var liten! Jag och min bästa kompis Jessica plågade alla våra klasskompisar, från tredje klass t.o.m femte klass, varje fredag på klassens timme med nån sorts tvåmansteater :) Vi hade skitkul!! Frågan är vad våra kompisar tyckte...?

Nej hörrni. Det här duger inte! Havregrynsgröten väntar.. Sen blir det att gå ut och börja byggstäda Julias stuga. Åhh.. Hur ska jag klara mig utan henne sen då? När hon ska bo där ute? Ser ju bara på David. Han klippte navelsträngen nästan direkt när han fick eget :(
Nej, det är bara till att hålla i hårt! Det kan väl vara kul att ha sin trettionioåriga mamma på besök på kvällarna? :)

Hej Hej!!





Kommentarer
Postat av: Kicki

Du är bara för härlig DUUU..... Blir SÅÅÅ glad när du skrivit på bloggen (den enda blogg jag besöker). Mycket viktigt det där nu va ! ? Att bli kallad trettionioåring hihi.



Kramis

2010-02-11 @ 13:06:13
Postat av: Julie

bli inte förvånad om jag har råkat låst dörren och inte hör när du vill komma in :)

2010-02-11 @ 18:42:46
Postat av: Peter

Ett boktips: Vägen av Cormac McCarthy. Har filmatiserats och går på biograferna just nu, men jag har inte sett den. Men boken kan jag rekommendera. Verkligen synd att bilderna är slut!

2010-02-11 @ 19:54:00
Postat av: Jessica

Roliga timmen!HA,HA.Ja,konstigt att ingen av oss blev skådespelare! Men ett tips till yrkesval för dig är:vaktmästare!

2010-02-13 @ 22:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0