Jo då, jag har lugnat mej nu..

Men jag grämer mig fortfarande!! Okej, om det hade varit VI som hade fått magsjuka, men nu var det någon i korridoren bredvid och då får vår behandling ställas in. Ja, jag vet att dom måste vidta sina säkerhetsåtgärder... Men allt känns så ooonödigt!! Åh, vad jag hade velat haft den där behandlingen avklarad. Vi var såå nära!! Nu måste vi göra om allt det jobbiga. Blää!! Hoppas verkligen att dom iaf hör av sig så vi får ett besked att gå efter..
Ja, idag var det Julias tur att åka till doktorn. Närmare bestämt till diabetesläkaren, som också håller till i uppsala. Idag var sista gången hon fick gå på barnmottagningen. Hon är ju arton nu och får nästa gång en kallelse till "vuxenmottagningen". Vi fick åka tidigt i morse. Vi skulle vara där redan klockan 9.
Efteråt sprang vi in på Gränby för att uträtta några ärenden. Vi handlade lite kläder och skulle sen passa på att handla hem lite käk. Man får ju inte ha med sig några påsar in i mataffären så dom lämnade vi i inlämningen... Och var tror ni påsarna är nu??? I inlämningen förstås. SUCK!! Men har man alzeimers-light så har man..  Ja ja.. Är det någon som ska till Uppsala i morgon eller på lördag så hör gärna av er :)

Nej nu blir det till att ropa på John Blund!! Jag är så TRÖÖÖTT!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu får det ta och vända för er tycker jag. Jag ska inn med Allan på måndag men det kanske e för sent?



Kram

2010-02-19 @ 09:42:08
Postat av: Ulla Åberg

Synd att jag inte läste detta igår kväll, då jag var på gränby idag.

2010-02-19 @ 14:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0