Kreativa barn..!!

Jaa.. Tänk vilka kreativa barn vi har :) Adrian har haft kompis Philip här i kväll. Dom har haft såå roligt!! Först hällde dom ut de flesta av leksakslådorna, (dom som känner mig, vet att jag är tant ordning & reda och har var sak på sin plats i Adrians rum) sen hade Philip med sig en påse nötter som gossarna snabbt hällde ut bland alla leksaker och slog sönder med den lilla hammaren= nötkross blandat med diverse bilar, djur, gubbar och motorcyklar. Därefter ville dom åka båt. Jag föreslog pedagogiskt att dom kunde fråga Julia om dom fick ta hennes stora TV-kartong. Självklart fick dom det. Det jag då inte visste var att den var full av frigolit... Men det fick jag snart bli varse :) Pojkarna hämtade en påse köttbullar, satte sig i båten och slog sönder alla hajarna i havet med den lilla hammaren= frigolit över hela köket och på väggar och köksskåp. Det är liksom lite statiskt, frigolit... Oj Oj Oj... Men kul har dom haft :)

För övrigt har vi varit till Gimo och badat idag; Jag, Julia och Adrian. Det blev bara två "kallsupar"! Han är ju som sagt inte såå lugn i vattnet den ungen, trots sin track!! Men roligt har han :)

Jag fick klartecken från vårt assistansbolag nu i dagarna att vi kan åka på semester med Adrian och få en del av resan betald från hans assistanspengar. ( för er som nu ev känner sig det minsta avundsjuk så byter jag gärna!!) När jag berättade för Adrian att vi kan åka på semester utomlands så lägger han huvudet på sne´, tittar med myndig blick på mig och säger; -- Då vill jag åka till Taljand( obs, uttalet)
Asså va?? Jäkla snobb!! :) Nej, en vecka på Cypern räcker gott och väl för oss vanliga dödliga!!

Kram och Godnatt






Kommentarer
Postat av: Malin Landberg Östhammar

haha vilka kommentarer den gossen besitter, var stolt!!

2010-03-01 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0