Ledig helg!!

Och vad händer väl då?? Jo, jag går och blir förkyld. En riktig tjejförkylning! Vad menas med det då undrar ni.. Jo, vardagen rullar på som vanligt, såklart! Nåja, ingen träning då förstås...
Idag har jag städat ur Julias stuga (hann inte igår) och skruvat IKEA möbler. Ännu en av mina konstiga passioner. Är man lite underlig när man gillar att skotta snö, jobba med ved, kratta löv, städa och skruva IKEA möbler.. Nån som har nåt förslag på vad jag skulle kunna jobba med när jag blir stor?? 

Nu undrar ni ju också förstås hur det gick för gossen med dom nya gymnastikkläderna? Joo då! Han fick hjälp av Julia här hemma innan vi åkte dit, med påklädningen. Han ville helst inte ha några ytterkläder på sig, men när termometern visar -7 grader kan man inte åka till sporthallen i bara shorts och t-shirt.
Han trädde liksom in i en jumpa-kille-roll. Ännu mera supermallig blev han. Ååååh, jag glömde ju ta med kameran :( :( :(  Faan! Han var sååå fin :) Och stolt! Lilla tussen våran.. Ni skulle bara se honom när han tar sig runt  i hela stora hallen i en hinderbana. Han går in med hull och hår i det han gör. Inget fusk där inte!! Hur roligt som helst att titta på honom :)
När han sen kom till Edvardssons efter gympan så fick dom vackert ta fram en träningsmatta och göra både situps, armhävningar och en massa andra bra övningar :) Hoppas dom överlever helgen med den träningsgalna killen :)


Jag hittade lite bilder i kameran på vad vi gjort dom sista veckorna...


Frukostmöte med varsin crosstidning.. såklart!




När Adrian får bestämma vad vi ska leka, blir det crossaffär. Den ena köper och den andra säljer. Han har ju endel att köpa och sälja :)




Planterat avokadokärnor!!




Chokladbollsbak..




Ja, bollar och bollar är väl synd att säga, men är man inne i bokstavsperioden i sitt liv, så är man.






Jodå, Julia kom med ett par timmar hon också :)




Visst blir det kanon??!! Snart är vi klaaaara!!!!!












Kommentarer
Postat av: Camilla

Nu har jag hittat din blogg lycka till på tisdag.

Philip hälsar till "lilla tussen"

2010-02-13 @ 10:56:15
Postat av: Anonym

Julia lär väl få en hel drös med friare när hon flyttat in i sin nya etta. Hoppas ni skruvat ihop möblerna ordentligt.

Jobbförslag: Skit i snöskottning och lövkrattning, bli bestsellerförfattare.

2010-02-13 @ 14:14:29
Postat av: Anonym

Men, vad fint du har fått Julia :)

Jessica, Ses nästa vecka kanske? Jag tittar upp på avdelningen om det är okej.

Kram

2010-02-13 @ 16:56:30
URL: http://muchalita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0