Nån mer än jag som vill ha vår???

Ja, alltså. Jag är ju den som verkligen gillar vintern. MEN!!! Nu räcker det!! Adrian kan inte ens sticka ut nosen för att det är så kallt, taken håller på att rasa in för all snö, Julias vatten och avlopp har fryst, så inflytten kan vi fet-glömma! :( Rulle gör inget annat än är ute och plogar snö, veden kommer troligtvis inte räcka, blåa bilen går inte igång... Adrian slog händerna för ögonen i morse när jag öppnade förrådsdörren. Han råkade få syn på flytvästarna. --Ååååå.. Jag kan inte titta. Jag blir så sugen på att åka båt..
Nå?? Är inte det skäl nog för att vi ska kunna få vår?? Jag lägger in en beställning nu!! Okej?!

Igår skjutsade vi iaf upp vår lilla tös till Falun för att ta körkort!! Tänk att Julia blivit såå stor?! Jag kan inte fatta det!! Ta körkort?!!! Jag, Jessica och Jessica åkte också upp till Falun och tog körkort, 1988. Tre Jessicor :) Jobbigt fick dom däruppe. Dom kallade oss Henriksson, Arvidsson och Lönnberg. Ååh, vad kul det var!! Rulle och jag hade inte varit ihop så länge och han tyckte det var lite jobbigt att jag var borta i  två veckor. Han bodde i min lilla etta. Alla blommor var döda när jag kom hem och han hade gått ner tio kilo :) Morötter och mazariner var bantningsknepet :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Här var det minus 30 på morgonen. Alex hade glømt att sätta i motorvärmaren, men bilen startade ändå!

Ved har vi redan fått köpa mer av och den börjar ta slut igen...

Ja,vi hade det så kul i storstan Falun!Och körkort blev det.Hoppas det går bra för Julia!

2010-02-22 @ 18:02:07
Postat av: Anonym

Jag älskar den här vintern! Men för Adrians skull är det okej att du beställer vår nu ;)

2010-02-23 @ 09:14:46
Postat av: Anonym

Det var bara jag..

2010-02-23 @ 09:15:38
URL: http://muchalita.wordpress.com/
Postat av: jessica m

Herregud vad det sååå länge sen. Åren går fort när man har roligt.

Det var skitkul i Falun . Vi fick ju bo gratis fast vi fick laga mat och städa istället. Tack Ronald för att du ställde upp för din syster och hennes polare.Hoppas det går bra för Julia där uppe.

kram jessica m

2010-02-23 @ 20:35:20
Postat av: Ulla Åberg

Snart är det nog vår. Var in i en butik i Uppsala igår och dom hade tagit fram massa fröpåsar! Då måste det väll vara vår eller?

2010-02-25 @ 13:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0