Nu är vi på plats!!

Och allt har gått bra hittills. Vi har fått både lunch och middag :D  Adrian springer just nu gatlopp i korridoren och pratar med alla han möter. Han kom just in hit i rummet med andan i halsen och sa att han skulle säga till doktorn att han skulle sova i min säng och jag i hans... Ja, inte doktorn alltså.. Adrian och jag ska tydligen byta säng. Jag försökte säga till gossen att doktorn nog inte bryr sig såå mycket om var vi sover. Men det tyckte Adrian!!
När sjuksystrarna  skrev in oss på rummet idag på fm så ställde dom en massa frågor. Bl.a hur lång gossen är och hur mycket han väger. Och då säger Adrian; --Mamma säg hur mycket jag har på banken också!!! :) 
Efter samtalet med systrarna var det dags för blodprovstagning. Inte kul tycker Adrian!!! Ont!! Men han var såå duktig iaf! Han skrek tio gånger värre när det var dags för dusch och medföljande hårtvätt!!
Ja, i morrn bitti kl 08.00 går vi iväg till röntgen där gossen sövs..

Nu ska jag försöka tippa kull honom så vi får några timmars sömn..
Natt Natt

Kommentarer
Postat av: Li

Kul att få träffa er en liten stund idag :)

Hälsa fina, smarta och charmiga killen.

Jag håller tummarna i morgon.

Kram

2010-02-16 @ 20:24:50
URL: http://muchalita.wordpress.com/
Postat av: jessica m

Mitt Hjärta är hos Adrian imorgon....

Och tankarna hos dig min vän....

Kramar Jessica.M.

Killarna hälsar till Adrian.

2010-02-16 @ 20:44:17
Postat av: Kicki

Skönt att höra att Adrian som han brukar vara. Mina tankar är hos er. Kramis Kicki

2010-02-16 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0